Dag 4

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Jag har så sjukt mycket mål/drömmar/önskningar om jag ska vara ärlig, dock delar jag nog aldrig med mig utav de. Jag säger till mig själv varje dag att jag inte ska vänta på att livet ska börja, för livet har redan börjat- förlängesen. Och det tycker jag är skrämmande.
Jag har ingenting jag är bra på t.ex. Jag är så grymt advunsjuk på alla som kan spela gitarr, sjunga, är bra i skolan, kan knäppa på fingrarna, spela fotboll eller nåt som är deras grej och de vet att de är bra på det....

Jaja.
De största jag har i huvudet är framtiden, jag har en så otrolig fin bild om hur jag vill ha den, men det kan jag tyvärr inte beskriva mer än att jag vill bo i otroligt fint hus med strandtomt vid fin natur, ha en underbar familj, djur, ha ett jobb jag trivs med och tjäna bra pengar.
Bilden jag har i huvudet, ska jag lyckas med. Jag längtar sååå! :)

Jag gillar att göra spontana saker, ha roligt o hitta på saker med kompisar, leva livet. Jag vill veerkligen göra så mycket men varför händer det aldrig nånting?! Det är antagligen mitt eget fel för att jag inte lever så jag vill. Dock så ska jag inte klaga, jag gillar situationen, och jag gillar mina kompisar så mycket att jag kommer nog aldrig komma härifrån ändå..... puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0