kryssning

Godkväll!

I onsdags var jag på kryssning med Stina. Vi valde fel helg men är man spontan så är man! Helgen innan lön och samtidigt som 100 % party kryssningen, så var inte "så många" på båten men Stina o jag hade kul ändå. Var massa finnar där så tur att man kunde säga "Sinä makksa" = du betalar på finska ;) hahha. Gav oss några gratis drinkar. Så kör med det ni med Amanda o Jennifer!

Den här kryssningen bjöd på många roliga händelser som jag kommer skratta åt länge. Som t.ex. "hejjjjjjj", "Nuu KÖR vii", alla fula danser jag sett, o att vi klaga på värmen men de va vi själva som ställt in på 5 grader i hytten...




Vill på kryssning snart igen, vilka är på!!?!??!


Gah nu måste jag skynda mig till jobbet!!! jobbar natt hela helgen :(

Kommentarer
Postat av: Cari 1

Åhh va kul med kryssning!! Vill också :D! jobbar du vaken eller sovande natt? Och var? :P

2011-11-28 @ 13:14:25
URL: http://lisaholm.blogg.se/
Postat av: malin

Får dra på kryssning när du kommer hem?! Vaken natt på boende i degerfors! Men rätt gött med natt!:) nu är jag på harmoni, gött jobb;)

2011-11-29 @ 13:37:00
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0