:)

HEJ! :)

I går på dagen gick jag runt gryten med Stina, hennes hundar och Mio, trevligt! :) Sen skulle jag till Malin o Alex men de vart nåt i mellan där så jag åkte i stället till donken (:()med Markus o Hampus.
O efter det åkte jag in till Kristinehamn för att träffa Louise! Vi doppa jultomtar i smältchoklad, onyttigt på onyttigt? Fast vi hade faktiskt jordgubbar o vindruvor också!
Mio o jag sov kvar där och man kan säga att hundar är värre än barn, lovar! haha.

Varje gång jag är med Louise så påminns jag om hur det var när vi bodde tillsammans. Antingen skrattade vi så att vi tjööööt för att vi va så trötta, hade vi tråkigt så skrattade vi för att vi inte hade något bättre för oss, men sen kunde vi ändra humöret o pratade om något seriöst - klagar o blir arga. Sen ändra vi humöret igen o va tysta o dryga, eller så satt vi o sjöng i ett varsit rum. haha!
Bästa vänner kan göra allt tillsammans, men riktiga vänner kan göra ingenting! ;)


Louise: "De är så kul me dig Malin för du menar de du säger! Du kan säga att jag är dum, o de är jag ju men det säger ingen annan"

Hoppas ni har en lika fin vän som Louise!

Ha en bra dag, för det ska jag..... jobb 13-21!

Kram från Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0