FREDAG

Hejhej!
 
I dag är det Fredag om ni har missat det! De brukar jag missa ibland. Jag hänger inte med, ingen tidsuppfattning och ingen daguppfattning. Gör vad jag känner för hela tiden så det spelar ingen roll va de är för dag.
Jag har nyss vart ute i de småregniga o blåsiga vädret. Mio o jag gick runt åsen. Han växer så fort! För ca 2 veckor sen hittade jag Tikks gammla halsband och testade de på Mio, kedjan hängde nästan nere i golvet. Jag testade det i dag igen, o de sitter precis, börjar alltså nästan bli litet....

I dag ska jag träffa Stina :) Vi får se vad vi hittar på om vi käkar tacobuffe i Kristinhamn, går på bio, åker in till Örebro eller... nåt sånt :)



Haha han ser så nyvaken o knäpp ut här.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0