HEJ

Hej allihoppa!!!! :)

Vet ni, jag har inte suttit vid datorn på skiiit länge, är rätt stolt över mig själv pga det faktiskt ;) eller okej, jag har suttit vid datorn o betalat räkningar (finns de nå mer deprimerande?) och annat, men inte suttit vid facebook 24/7.

Livet är hårt.
Men vetni, man är så lycklig eller olycklig som man väljer att man vill vara.
Och jag har nu lärt mig att försöka skita i allt som är negativt, det negativa påverkar oss något otroligt. Jag försöker undvika allt onödigt tjaffs o bli irriterad över små saker. Jag försöker se allt svårt genom en positiv vinkel och vara glad i stället.
Och vetni, låtsas man att vara glad o positiv fast man egentligen är arg o ledsen så hjälper det.

Ska jag säga er vad jag stör mig på?
Ja, det är mig själv.
Jag är nog den mest vimsigaste o trögaste människan här jorden, så jag blir så förbannad på mig själv ärligt talat.
Men, varför tänka på mig? Det är ju ni som får stå ut med mig, elle hur? ;) illa.......

Och nu vill jag säga tack till ALLA för sjukt bra dagar.
Ni gör så att jag inte sitter hemma o deppar efter jobbet!




Med detta inlägg ville jag få er till en mer positiv inställning och visa att jag uppskattar er, men fick jag bara G i svenska? Svar ja. Att formulera mig genom text kan vara något jag inte är så bra på.

Hoppas ni har det bra! :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Mändy

Söta du! Det va bra att du gav dig Ann ett sådant inlägg :)))

2011-11-15 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0