Härlig dag

Egentligen behöver jag nog inte skriva vad jag har gjort i dag, för det finns redan på facebook.....
MEN ialf,

jag har haft en fin morgon hos Louise. Gjorde iordning god frukost o hade de bra! Mike o Mio har busat som bara den, gosigrisarna. 
 
så här blek ser man ut på vintern när man går helt utan smink.... o lite rosa pga kylan också ;)

busar                  spanar in varann


Och när jag kom hem tog jag en promenad med Jessica! Som är på besök i kära Degerfors ;) Hon flyttade härifrån för ca 9 år sen och som hon sa "ja egentligen har de inte hänt nån större förändring här... mer än att de finns en golfbana nu".
Degerfors kommer alltid se ut som det gjort. Tyvärr.


tog en gympaus i Kanada :D

Nu ska jag duscha osv o sen in till Karlskoga.
Mycket härlig dag!!!! =) Hoppas ni också har en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0