HEJ

Jag mår bra, hur mår ni? :)
Jag har faktiskt haft det bra i flera veckor nu, man brukar inte få må bra längre tid, men så får man inte tänka, just nu mår jag bra! :)
Eftersom jag inte jobbar så mycket har jag tid att träffa goa kompisar, och hur kan man få mer sann glädje än av fina kompisar? :)

I lördags hade A.B 20 års fest i sin lyxiga lägenhet mitt i stan, Karlstad. De blev en bra kväll! :)
förutom.... när vi stod o dansade på dansgolvet på Tempel. En stor kille som jag aldrig sett kommer fram o knuffar på mig, han ser glad ut, så jag knuffar tillbaka, vi stod där o skojbråka ett tag... skojbråka, trodde jag ialf. Tillslut tog han i som fan, så jag trillar RAKT BAKÅT, padask på rygg o drämer i huvudet...
självklart snubblar killen så han ramlar ÖVER MIG. Så när jag ligger där med ömt huvud får jag 100 kg över mig som sen inte tar sig upp....

Var verkligen inte kul då, eller dagen efter när jag hade stor bula och huvudvärk, men nu kan vi skratta åt det ;)


anna o jessica kör kvällens ansiktsuttryck

"vad är de för kille egentligen?!"
jesper!
antar jag .... för det stod det på hans halsband ialf, hehe.

Kommentarer
Postat av: A.B

HAhahah kul bild!

Hoppas du hade kul everten<3

2011-10-18 @ 23:30:51
URL: http://annabrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0