killar

boende: Jag har tre killar.. *räknar upp alla*. och de kommer på besök nu!
jag: Va? tre? Då kan väl jag få en
boende: näää
jag: snälla
boende: nä, de är mina. bara mina.
jag: men du har ju tre...
boende: ja, men malin du får inte röra dem
jag: men jag kan väl få säga hej ialf?
boende: ja, men bara hälsa. inte krama! bara jag får krama!
jag: okejdå....
boende: men malin, du har väl kille hemma?
jag: ne..
boende: ingen kille?
jag: ne...
boende: inte alls?!
jag: ne...
boende: OJ! ......

Älskar denna vårdtagare! Jag var klassens killtjusare, och hon lär vara största killtjusarn inom LSS. Vi passar så bra ihop ;)
Första gången jag jobbade hos de skulle vi bowla, men vi bowlade inte, vi kollade på killar. haha så gosig :)

jag: de är lite dåligt me snygga killar här..
hon: Malin, dom kommer, dom kommer. Ha tålamod Malin

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0