Tidsfördrift

Vad Du kallas för? Jag heter Malin Linnea Aarni. Kallas för Malle, Mallan, Malinen, Arni... eller nåt sånt rockigt?
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Vad sover du i på natten? trosor oftast.
Vilken tid gick du upp idag? 9.30
Beroende av? Vänner, mat, godis o tuggummi (nåt att tugga på hela tiden alltså),
Vad tror folk om dig? Ja det kan ni svara på?
Hur imponerar man på dig? Charmig med humor, veta vad man vill i livet, ha sin egen vilja och egna mål liksom. Alltid ärlig.
Brukar du skratta för dig själv? HAHA, de är jag nog expert på. Har jag tråkigt tänker jag på roliga händelser och då lever jag mig in i det och skrattar som om det hände precis när jag tänkte på det ;) tja
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Låter naaaaaaaaajs! Tack förresten ;)"
Vart bor du? Degerfors ♥
Trivs du där? Jag trivs när jag träffar mina kompisar o familj. Men jag vill härifrån.
Har du haft 6 idag? Svar: Nej
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Malin:)"
Vem ringde du senast? Jessica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? När vi ses i veckan, att vi ska till Karlstad på Lördag, Annas present osvosv
Brukar du komma i tid? Det beror helt på, till jobb och viktiga saker kommer jag alltid i tid, oftast för tidigt. Träffa kompisar - sen ;) 
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart, vitt - tråkigt
Hade du en bra kväll igår? Ja, träffade Louise :)
Favoritdryck på morgonen?
Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? olika, mellan 22-00 ?  
Är du blyg? Beror på vad det är för sorts nya människor jag träffar.
Sysslar du med nån idrott? Tränar i perioder. All in eller inget alls (amandas svar passa bra in här)
Tror du på kärlek vad första ögonkastet? Ja verkligen :) 
Har du spytt offentligt?
Ja
Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag? Flörta, onanera, slåss haha
Är du nöjd med ditt liv? njaee..
Är du bortskämd? Tycker jag inte 
Vad gör du imorgon? Kanske träna o stan på dagen? Sen blir det vin hos Amanda!
Vad är det värsta du vet? Falska människor, helt klart. Lögner.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har en del bra vänner, och de vill jag ha kvar föralltid ♥ 
Vad är det finaste du fått? Ett halsband från pappa som de står "sexy" på? hahah. Nej jag minns inte ..  
En speciell dag du minns? Jag har många fina o roliga dagar ♥ Dock så kommer jag aldrig glömma när när jag fick reda på att våran hund Zita (som jag haft sen jag var 3 år) skulle avlivas, 30 min senare sa mamma o pappa att de skulle skiljas...
Du samlar på? Har samlat på gossedjur och porslin , nu - inget.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag ringer oftast inte till nån. Beroende på vad det gäller hör jag nog av mig till Louise eller Jessica
När grät du senast? hm...
Vad skulle du göra om du vann 100 miljoner? RESA och FLYTTA! Skulle lätt vilja operera brösten!
Vill du gifta dig? ne
Vill du ha barn? ja :)
Är du musikalisk?
nej inte alls...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar tillsammas? Nej
Biter du på naglarna? Ibland...
Har du några tatueringar? Nej
Berätta 6 saker om dig själv

  • Jag är spontan och är alltid öppen för förslag
  • Jag tycker alkohol är onödigt... samtidigt som jag älskar alla livliga spontana kvällar när man egentligen fått i sig för mycket!
  • Älskar att umgås med mina fina vänner
  • Jag kan absolut inte spara pengar, jag förstår inte pengarnas värde
  • Får panik av stress, samtidigt som jag gillar att ha mycket att göra
  • Jag är dålig på att köra bil 

 


Kommentarer
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Idag fick vi in några nya produkter i bloggen.

2011-10-11 @ 20:58:10
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/
Postat av: jossaaaan

"spytt offentligt" HAHAHA, jaaaaaaaaa, minns du ute vid åtorp när vi var hmm.. 13- 14? Hos elin;)

Galen kväll maja<3

2011-10-12 @ 02:53:16
URL: http://joosaan.myshowroom.se/
Postat av: malin

Hahahah jaa :( eller, minns? Du har berattat;) fyfaaaan!

2011-10-13 @ 22:10:39
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0