bra helg

Hej på er!
Har ni haft en bra helg? Det har jag :)

Fredag:
Stan
Lunch med Jessica
Stugan
Mysig kväll hos Jessica + övernattning

Lördan vaknade vi laddade o redo inför Boda borg. De hade bokat in en heldag (med tacobuffe♥), men ingen hade nog trott att vi skulle vara där i 10 timmar?! Vid kl tre skulle en gruppmedlem åka hem, då hade vi 8 stämplar- var trötta, inte taggade, o ont som fan i knäna o smalbenen pga allt krypande!! Men vi 3 som var kvar kämpade på och tillslut lyckades vi få ihop 19 stämplar. Tycker det är bra gjort av oss faktiskt även om de andra laget fick 22, av 23 ;)
Om nån hade filmat oss de sista timmarna hade jag viljat sett det. Ingen energi kvar så vi såg nog inte så smidiga ut faktiskt. Vet inte hur många gånger jag slog i huvudet som jag är ont på än, eller hur många blåmäken jag har fått, men kul var det för jag har inte upplevt bodaborg på de här sättet förut. 
Tur Jessica o jag hade Robert i vårt lag som fick oss att skratta hela tiden!


Finns "tyvärr" bara Miobilder i min kamera nu .


Helgen avslutades dock inte lika roligt med jobb 7-13 + 16-21...
Ha en bra vecka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0