:D

Vet ni vad jag gjort den senaste veckan? Nästintill bara tänk på hund! Eller, de senaste halvåret ska man väl egentligen säga att jag tänkt på hund. Som jag har väntat på det här! På Torsdag ska jag äntligen hämta hem en 8 veckors valp, en Border Collie hane!

Som sagt, jag är expert på att handla, även om det är till andra i stället för mig. I dag har jag handlat en hundbädd, filtar, skålar, leksaker, puzzel, godis, skitpåsar, halsband o koppel osv! Och i morgon ska jag iväg och handla en annan hundsäng!
Det här ska bli så kul!! :)


Dyster bild... men här ligger snart MIO! :D



Kommentarer
Postat av: Sara atterstig

Va kul Malin :D jag är glad för din skull! <3

2011-09-06 @ 22:00:05
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0