Putte 2012

Är det NÅN som missat att putteiparken ska vara i Karlstad nästa sommar? Nej jag tror inte det, ialf inte om man har facebook.

Visst det är jävligt synd att det flyttar från Karlskoga, (men jag fattar inte hur man inte kan vilja flytta härifrån, men det kanske bara är min åsikt) eftersom det drog upp Karlskoga staden. Men det är ju inte Karlskoga som har putte utan Lagerstam, och jag tycker det är kul för Lagerstam att gjort putteiparken så känt och det kommer ju gå ännu bättre för honom om det är i Karlstad!

Så nu alla lata Karlskogaboare får ni antingen pallra er till Karlstad o gå på PIP som en riktig festival, eller stanna kvar o fortsätta vara hemmakära :)

Jag har ialf paxat att vara inneboende hos Anna Brodin de dagarna!

PutteBild

"Don´t dream your life, Live your dreams!"


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig: ) Bra evert, du är välkommen till mig då! om du inte själv hinner flytta hit innan?;)

hihi

2011-09-22 @ 16:32:14
Postat av: Malin

Tack Böge! Då kan vi sätta upp en "efterfest"-skylt hos din granne (BurgerKing) hihih! ;)



Ja har du rätt i, hoppas jag hinner flytta själv!

2011-09-22 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0