hårdag

åh.
Ibland blir jag så trött på mig själv när jag gör saker som jag inte har tänkt igenom. Nu helt plötsligt är jag nästan svarthårig. och vaför det? Jo för jag har så tråkigt o vill göra nya saker hela tiden. Ville dock bli mellanbrun men Mio satt i bilen så var tvungen att skyyyynda mig o hann inte läsa så ordentligt.. Hm. Ja och nu sitter jag här o har ångest över mitt mörka hår.

Men jag antar att det här var en hårdag, en dyr sådan...
för innan det råkade jag beställa hem :
850 kr?

Kommentarer
Postat av: Louise

haha fy fan va typiskt dej :D men det där är riktigt bra grejer!! har allt utom den sista :D luktar kokos av conditionerna också ;)

2011-09-16 @ 18:09:02
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: M

haha! ja lanza är bra de har jag ju haft förut men inte Tigimärket men det luktar jävligt göttttttt verkligen!! :)

2011-09-19 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0