Måndag

Godkväll!

Hur har eran dag varit?
Min har vart sådär... Börja med att gå upp o åt frukost sen la jag mig igen några minuter o svarade på sms. När jag gick upp kände jag hur yr jag blev och tog tag i väggen, försökte stå upp o hålla i mig men vips så hamna jag på golvet.
Har mått sådär idag, känns så jobbigt när jag hela tiden ska ha något problem... Men jag är väl överkänslig ;)

Är så glad jag har mina vänner! De jag har berättar för vad som hände har varit så snälla! Även om de inte var nåt allvarligt så var ni så gulliga. Smsa lite med Louise, Linnea kom förbi utan förvarning, pratat en kortis med Sara, mamma kom med mat frukt osv. och Anna kom med choklad nu till jobbet! Ni är bra ni:)<3

Ligger i sängen på jobbet o ska sova jour inatt. Skulle helst av allt vilja vara hemma och sova! Johan jobbar em i veckan, vilket är rätt tråkigt också!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Godnatt

Svullet och fint en stund, litet Jack. Men ser bra ut nu igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0