Nattetid

Godkväll!
 
tröttna rätt fort på att blogga eftersom det aldrig funkar iallafall. Hur kul är de när de inte går? Krångel... 
 
Jag sitter på jobbet nu, nyss tryckt i mig en påse popcorn. Hade lite ångest idag inför jobbet, inte ett dugg taggad på att jobba tre nätter i rad nu. Vill sova hemma. 
Helgen har bestått av jobb, igår 7-15 och idag 7-13 + natt. Men har jobbar så himla lite så jag ska inte klaga nu när jag börjar få mycket timmar igen. Men jag har haft en bra vecka så vad gör det med jobbhelg ibland? 
skulle skriva vad jag gjort i veckan men minns inte... har träffat Anna flera gånger- tagit promenader, småplanerat om säfsen- hoppas det blir av!:) Jag har köpt hundbur till bilen, besiktat bilen, sålt mina gammla vinterdäck, hunnit träffat Johan lite, och igår hade jag fredagsmys med Sara. Fick kokkos duschcreme och kokkos lotion av henne, så snäll! Nu luktar jag supergott :) tack Sara!
Här ligger jag i Saras knä, mysigt ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0